מגמת תקשורת

אחת מהנחות היסוד בלימודי מקצוע תקשורת ומדיה דיגיטלית, מתבססת על האמירה המפורסמת שטבע מרשל מקלוהן: "המדיום הוא המסר".
אנו רואים במיוחד בעת זו, המאופיינת בשינויים דרמטיים בטכנולוגיות תקשורת, בצורך לתת כלים לתלמידנו להעריך את השפעת השיח התקשורתי במרחב האישי והציבורי בתחומי חיינו השונים, ובהערכת תפקידנו כצרכני תקשורת, באופן שבו אנו "מבינים" ומפענחים את המסרים.

שיטת הלימוד במגמת תקשורת מאפשרת פיתוח יכולת של לומד עצמאי, שיפור יכולת ההבעה בכתב, בעל פה ורכישת ידע במגוון נושאים.                                                 

בין נושאי הלימוד: חדשות וצילום עיתונאי, תוכניות מציאות (ריאליטי) וקולנוע התיעודי, פרסומות ופרסום סמוי, תרבות דיגיטלית וקליפים.

פרט לדיונים בכיתה וחשיפה למגוון סרטים וחומרי מדיה, לרשות הלומד שפע של חומרי עזר להוראה וללמידה הכוללים אגרון מושגים, מערכי שיעור מתוקשבים, מטלות פעילות דיגיטאלית ועוד.

כל תלמיד ותלמידה הם גם יצרני תוכן. התלמידים אינם רק צרכני תקשורת אלא אנשי תקשורת לכל דבר: מצלמים, מסריטים, מביימים, עורכים, כותבים, משווקים. כל 'טלפון חכם' הופך לערוץ תקשורת אינטראקטיבי בין יוצר התוכן לצרכן וחוזר חלילה.

החשיבות לחינוך לתקשורת בעידן הנוכחי הינה ראשונה בחשיבותה, בכדי להיות צרכן תקשורת ביקורתי ואזרח מעורב.

מגמת תקשורת מדיה דיגיטלית

 

התחלת שיחה
רוצים לשאול שאלה?
היי , איך אפשר לעזור?